Cum să-ți promovezi eficient o proprietate de vânzare

Împărtășește prietenilor tăi noutăți din imobiliare!

Vrei să-ți vinzi proprietatea mai rapid și mai ușor? 

Timpul mediu de vânzare a unei proprietăți poate varia în funcție de zonă, tipul de proprietate, prețul, starea imobilului dar și în funcție de cererea din piață.

În momentele de piață cu cerere ridicată, o proprietate avantajos localizată listată la un preț competitiv poate fi vândută în câteva săptămâni sau chiar mai puțin. 

Pe de altă parte, în perioade cu tranzacții mai puține sau în cazul proprietăților mai scumpe, vânzarea poate să dureze luni de zile sau chiar mai mult.

Timpul de vânzare poate fi influențat și de situația economică generală, ratele dobânzilor, politicile guvernamentale sau evenimentele de piață imprevizibile.

Uite ce poți să faci pentru a-ți îmbunătăți șansele la o vânzare rapidă – să-ți promovezi eficient proprietatea. 

Promovarea eficientă a unei proprietăți poate fi realizată printr-o combinație de strategii și tactici de marketing. Iată  ce poate face pentru tine o agenție imobiliară pentru a-ți promova eficient proprietatea: 

Fotografii și videoclipuri de calitate 

Un broker Blitz are trainingul făcut de cum să ia cele mai bune imagini și chiar filmulețe atrăgătoare ale proprietății. Acestea pot fi utilizate în anunțuri online, pe site-uri de imobiliare sau pe rețelele sociale. El va ști cum să fotografieze fiecare cameră, astfel încât să scoată în evidență caracteristicile speciale ale proprietății.

Descrierea detaliată a proprietății

Brokerul te va ajuta și cu o descriere cuprinzătoare și atractivă a proprietății, care va sublinia beneficiile și caracteristicile unice ale acesteia, cum ar fi locația, suprafața utilă, dotările și facilitățile.

Anunțurile online 

Agenția va publica anunțul pe portalul său imobiliar, împreună cu fotografiile și alte detalii relevante despre proprietate. Astfel de anunțuri sunt întotdeauna însoțite de numărul de contact al agentului care poate fi sunat la orice oră pentru a da detalii potențialilor cumpărători despre proprietate. 

Rețelele sociale 

O agenție imobiliară, precum Blitz, folosește pe larg platformele de socializare, precum Facebook, Instagram, Tik Tok pentru pentru a-și promova proprietățile din portofoliu. Postează fotografii, videoclipuri și informații relevante și solicită urmăritorilor să distribuie anunțul, potențialilor prieteni interesați. 

Marketing prin e-mail

În plus, față de asta, o agenție mare precum Blitz, trimite newslettere informative săptămânale către baza de clienți, potențialilorcumpărători sau investitori interesați, cu sugestii de oferte de care aceștia ar putea fi interesați. 

Evenimente de tip ”Open House”

Pentru proprietățile de lux, istorice sau foarte speciale, la cerere, agenția poate organiza vizionări deschise sau evenimente speciale pentru a prezenta proprietatea potențialilor cumpărători. 

Marketing offline 

Blitz utilizează și metodele tradiționale de marketing offline, cum ar fi pliante, afișe, firme luminoase și recomandările din ”gură în gură”, pentru a găsi potențiali cumpărători dintre cei care nu sunt foarte prezenți online. 

Și nu în ultimul rând, ca să-ți vinzi rapid proprietatea stabilește un Preț competitiv!

Stabilește un preț realist și competitiv pentru proprietatea ta

Blitz publică în fiecare lună articole de analiză a pieței imobiliare cu prețuri pe Cluj, București și alte orașe importante din țară pentru a oferi clienților noștri o înțelegere mai amplă asupra prețurilor la care sunt vândute proprietățile similare în zonă. 

Oferim clienților interesați de evaluarea proprietății rapoarte și statistici imobiliare pentru a obține o imagine clară a valorii proprietăților lor. 

De asemenea, le arătăm clienților proprietăți similare ca dimensiune, localizare, caracteristici și dotări și oferim prețurile la care acestea au fost vândute recent. Acesta este un indicator util pentru a înțelege piața și pentru a-ți stabili un preț competitiv.

În plus, luăm în calcul caracteristicile unice ale proprietăților, cum ar fi locația, amenajările, suprafața utilă, starea generală și orice alt aspect special care poate să adăuge valoare. Aceste caracteristici pot justifica un preț mai mare sau mai mic decât al proprietăților similare.

Mai sunt importanți și factori cum ar fi starea imobilului și lucrările de renovare recente efectuate, cererea din piață și timpul pe care îl ai disponibil pentru vânzare. Uneori, un preț puțin mai mic decât concurența poate atrage mai mulți cumpărători și poate duce la o vânzare mai rapidă.

Fii așadar pregătit să fii flexibil în negocierea prețului, mai ales dacă primești oferte de la potențiali cumpărători. Fiind deschis la discuții și negociere, poți ajunge la un preț final echitabil pentru ambele părți și să finalizezi tranzacția mai repede.