Blitz în cifrele lui 2021: Extindere în 10 centre economice, 4.000 de proprietăți tranzacționate și o cifră de vânzări de 6 mil. EUR

Împărtășește prietenilor tăi noutăți din imobiliare!
blitz in cifre 2021

În ciuda pandemiei prelungite și anul trecut, activitatea imobiliară din marile centre economice și-a urmat cursul firesc și pozitiv. Motivul îl punctează însuși Cătălin Priscorniță, CEO Blitz: „Imobiliarele sfidează pandemia”. 

În 2021, compania imobiliară Blitz a înregistrat o cifră de vânzări de peste 6 milioane EUR și s-a extins în 10 centre economice din România; o dezvoltare fără precedent, mai ales într-un context care a testat reziliența companiilor. 

„În cadrul Blitz, acest fenomen (pandemia) ne-a determinat să profităm la maximum de potențialul resurselor existente, ca să facem lucrurile mai bine”.

Cătălin Priscorniță – CEO Blitz

Cu toate acestea, printre principalele provocări cu care industria imobiliară s-a confruntat în perioada 2020-2021 s-au numărat creșterile prețurilor materialelor de construcție, pe de-o parte, și oferta deficitară, pe de altă parte.

De asemenea, activitatea imobiliară a fost afectată și de ritmul anevoios de eliberare a autorizațiilor de construcție de către aparatul birocratic local, fapt ce i-a pus în dificultate pe dezvoltatorii imobiliari.

Blitz încheie anul 2021 cu o cifră de vânzări de peste 6 milioane de euro

2021 a fost anul relansării după un 2020 care a ținut antreprenorii și companiile în expectativă.

Grație eforturilor de redresare după primul an pandemic, cifra de vânzări pe întreaga rețea de birouri locale și francize Blitz a fost în 2021 de 6.100.00 EUR. Acest rezultat marchează o  creștere de 126% a cifrei de vânzări din anul precedent (aproximativ 2,7 mil. EUR).

În plus, compania BLITZ s-a extins la nivel național cu alte opt birouri proprii și șapte francize, marcând astfel îndeplinirea obiectivelor de dezvoltare națională, stabilite în 2020.

Numărul de blitzeri a crescut cu 87,1%

Numărul #blitzerilor a crescut cu 87,1% față de 2020 (124 de brokeri), atingând în 2021 un total de 232 de brokeri activi în structura națională Blitz.

Creșterea s-a înregistrat pe toate ariile comerciale, atât pe segmentele de Vânzări Apartamente cât și pe cele de Închirieri, Terenuri și Spații comerciale. Atenția a fost, așadar, canalizată către lansarea activității în noile birouri și francize, cu scopul de a deservi cererea imobiliară în creștere. 

2021 – anul maturizării departamentelor suport Blitz

Pentru a susține întreaga activitate, Blitz și-a îndreptat atenția spre departamentele suport. Numărul pozițiilor din departamentele suport a ajuns la 99 de specialiști, înregistrând o creștere cu 182% față de 2020

Blitz se bucură în prezent de un aparat administrativ eficient și pe deplin funcțional, ce facilitează întreaga activitate de intermediere imobiliară. Anul 2021 a marcat și dezvoltarea departamentului de Marketing și a celui de Consultanță financiar-bancară Blitz. De asemenea, au fost înființate departamente noi, precum cel de BI (Business Intelligence) și cel de Conformitate. 

Educație în imobiliare: Blitz Camp și Academia de Management Blitz

Instruirea și dezvoltarea profesională a agenților imobiliari a fost și este punctul forte al companiei Blitz, din 2020 și până în prezent. Programul de training pe care se bazează instruirea brokerilor – Blitz Camp – a atras un număr de 3 ori mai mare de brokeri, comparativ cu anul 2020.

În consecință, în 2021, Școala de Imobiliare Blitz a avut de 4 ori mai mulți cursanți în formare, numărul acestora crescând de la 98 (2020) la 424 (2021).

În 2021, Blitz a acordat o atenție sporită și specializării managerilor de vânzări. Ca rezultat direct al expansiunii companiei, numărul de manageri în cadrul Academiei de Management Blitz a crescut de la 13 – în 2020 – la 35 manageri în 2021. Printre aceștia se numără managerii de francize și birouri noi pe care Blitz le-a deschis anul trecut. 

Număr vizitelor pe website-ul Blitz.ro a crescut cu 48%, ajungând la peste 15 mil. vizite online 

Din aproximativ 15 mil. vizite pe website în 2021, peste 8 mil. au avut ca scop găsirea unui imobil în Cluj-Napoca și zonele limitrofe (dublul căutărilor înregistrate în anul anterior).

La nivel național (exceptând județul Cluj), peste 6 mil. de vizite înregistrate pe website au fost dedicate căutărilor imobiliare, dintre care notabile sunt:

  • cele aproximativ 480.000 vizite menite găsirii unei case;
  • peste 700.000 vizite ale ofertelor de închiriere a apartamentelor;
  • aproape 1,7 mil. vizite destinate apartamentelor de vânzare. 

Astfel, datele arată că pandemia nu a afectat intențiile de cumpărare ale unei proprietăți, dimpotrivă, le-a conturat mai clar și mai puternic, iar acest lucru se poate confirma și prin numărul crescut de tranzacții încheiate.

Luna decembrie 2021 a fost reprezentativă în acest raport al prezenței digitale. Majoritatea paginilor web Blitz dedicate orașelor în care brandul este prezent, au fost afișate pe prima pagină de rezultate Google. 

Numărul vizionărilor de proprietăți, în 2021, a depășit 15.000 

În 2021, s-au efectuat 15.302  vizionări prin intermediul Blitz – o creștere de 69,47%, față de anul trecut. Au fost tranzacționate aprox. 4.000 de imobile, o creștere de 173,98% față de anul 2020.

Valoarea proprietăților tranzacționate a depășit 132 mil. EUR, comparativ cu 2020, când valoarea celor aproximativ 1.460 de proprietăți tranzacționate prin intermediul companiei BLITZ a atins cca. 47,7 mil. EUR.

2021 – Anul extinderii Blitz în 10 centre economice

Blitz a început anul 2021 în forță, cu planuri de extindere la nivel național în toate centrele economice importante din țară. Compania imobiliară a deschis în total 9 birouri și 7 francize în alte orașe ale României, în afara Clujului

Începând cu luna ianuarie 2021, dezvoltarea națională a companiei a vizat 10 mari centre economice: Brașov (un birou), București (trei birouri și două francize), Timișoara (un birou și o franciză), Sibiu (un birou), Craiova (o franciză), Arad (o franciză), Oradea (o franciză), Constanța (un birou), Iași (un birou) și Târgu Mureș (o franciză). Acestea se alătură birourilor existente din Cluj și Florești.

„Am fost primiți cu căldură în toată România. Am găsit parteneri locali de business, manageri sau francizați, cu care putem să ducem imobiliarele de la Cluj în toată țara. Brokerii cu care colaborăm sunt pregătiți și au o etică puternică de business”.

Cătălin Priscorniță

Obiective 2022 

Activitatea Blitz a fost propulsată de strategia de dezvoltare națională, în ciuda unui context dominat de incertitudine. Compania BLITZ a dat dovadă de reziliență și abilități de adaptare continuă, deservind cererea imobiliară în creștere, la nivel național. 

Pentru anul 2022, compania imobiliară Blitz intenționează să se extindă în alte 100 de locații din țară și să dezvolte rețeaua de brokeri imobiliari la peste 1.000 de brokeri. 

“Vom reuși să ne atingem acest obiectiv cu sprijinul departamentelor operaționale, pe care anul acesta le-am maturizat. De asemenea, tindem către o cifră de afaceri de aproximativ 15 mil. de euro“.

spune Cătălin Priscorniță

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *