Rezumat 2018 şi perspective 2019 pentru Blitz Imobiliare

Împărtășește prietenilor tăi noutăți din imobiliare!

Vă mulțumim că aţi fost alături de noi în 2018 și că împreună am crescut, ne-am dezvoltat și am conturat relații temeinice bazate pe încredere, seriozitate, comunicare, profesionalism. Pentru acest an, focusul nostru a fost pe o creştere şi consolidare din toate punctele de vedere: echipă, instrumente, procese, beneficii, şi nu în ultimul rând un nou sediu.

Blitz într-o privire: cifre-cheie

  • 93 de blitzeri (angajați și colaboratori) în echipă, o creștere cu 25%, față de anul anterior;
  • O cifră de afaceri totală de peste 10 milioane lei;
  • Un total de 1245 tranzacții încheiate;
  • Peste 2800 de facturi emise, o creștere cu 10,29% față de 2017;
  • Peste 13.000 de contracte de intermediere semnate
  • 2270 de clienți care au plătit comisioane
  • Sute de dosare închise prin departamentul intern de Consultanță Financiar-Bancară;
  • Peste 10.000 carduri distribuite și facturi emise cu comision Blitz VIP cu o valoare de peste 160.000 euro;

Noua ”casă” Blitz: inaugurarea noului sediu

În anul 2018 am reușit să facem un pas semnificativ şi important în evoluţia noastră. Investiția continuă în dezvoltarea personală și profesională a echipei a necesitat un sediu pe măsură, astfel că Blitz s-a mutat într-o casă nouă și modernă, în Piața 1 Mai nr. 4 – 5.

Prin această nouă ”casă” punem accentul pe standardele înalte care ne reprezintă atât pe noi cât și așteptările pe care le au clienții noștri.

Noua locație ne oferă perspective de creștere și dezvoltare în viitor care să ne ajute să ne creştem impactul în continuare pe piața imobiliară și să le oferim clienţilor noștri satisfacție și calitate. Anul 2019 ne aşteaptă cu noi obiective de atins şi noi realizări care să ne definească indicatorii de performanţă.

Noua locație BLITZ IMOBILIARE

Optimizarea site-ului blitz.ro și a instrumentelor din cadrul acestuia.

Cu un an în urmă am lansat noul site blitz.ro, cel mai puternic argument în favoarea noastră, site care a ajuns repede în topul căutărilor pe acest domeniu. Focusul acestui an a fost optimizarea din perspectiva experienței utilizatorilor, atât pe desktop cât mai ales pe platformele mobile, pentru a oferi acces cât mai facil și mai intuitiv.

De asemenea, la lansarea site-ului am făcut cunoștință clienților și potențialilor noștri clienți cu instrumente noi pe piața imobiliară din România și anume “Evaluare proprietate” și “Indicele Blitz” -instrumente concepute pentru eficientizarea căutările celor interesați de achiziționarea/vânzarea/închirierea unui imobil.

În 2018, aceste instrumente au fost actualizate şi dezvoltate astfel încât utilizatorii să apeleze la ele de pe orice platformă, să se împrietenească cu ele și să le resimtă din ce în ce mai mult utilitatea. Punem accent pe intuitivitate, uşurinţă în utilizare, şi interactivitate.

Investiție continuă în dezvoltarea serviciilor integrate Blitz

Știm că un client mulțumit se poate transforma într-un promotor al brandului nostru și că recomandările acestuia sunt recompensele lucrului bine făcut. Viziunea Blitz este centrată pe dezvoltare și educație imobiliară de calitate. Pentru ca acestea să coexiste și să persiste este necesar ca pe lângă serviciile de intermediere imobiliară să existe servicii integrate care să ducă la creșterea satisfacției clienților și la fidelizarea acestora.

În 2018 s-a pus un accent foarte mare pe serviciile integrate pe care le oferă compania noastră cu scopul de a aduce beneficii cât mai mari în rândul clienților noștri. Printre aceste servicii amintim:

  • Comisionul de 0% de care se beneficiază în momentul închirierii sau cumpărării unei oferte aflate în exclusivitate Blitz;
  • Cardul Blitz VIP primit gratuit, ca un cadou la finalizarea tranzacției;
  • Consultanță financiar-bancară gratuită;
  • Garanție post tranzacțională;
  • Certificat energetic gratuit;
  • Consiliere juridică specializată;
  • Asigurarea locuinței pe parcursul vizionării.

În 2019, urmărim să lărgim și să diversificăm gama de servicii prin care clienții și potențialii noștri clienți să resimtă valoarea reală pe care o primesc și să-i determine să fim în continuare prima lor opțiune.

Dezvoltarea organizațională și a echipei

2018 a fost un an atât de creștere a echipei, cât și de stabilizare a organizației. Prin consolidarea proceselor și procedurilor interne am urmărit creșterea stabilității companiei, crearea unui mediu predictibil și funcțional.

S-a investit mult în integrarea noilor Juniori Brokeri Blitz în programul de perfecționare Blitz Camp, program în care traineri specializați în vânzări, comunicare, marketing, evaluare imobiliară, ș.a. îi învață pe agenți “secretele” domeniului imobiliar. Acest instrument foarte util a ajuns deja la o dezvoltare, după câteva ”generații” de colegi cursați, și va fi extins cu noi module.

Blitz Camp

Dezvoltarea proiectului Blitz VIP

Proiectul Blitz VIP și-a dobândit o binemeritată notorietate pe piață, fiind recunoscut pentru beneficiile oferite atât celor 30000 de posesori de cardurilor, cât și partenerilor. S-a îmbogățit permanent cu noi comercianți, care însumează peste 40 de domenii de activitate.

Perspectivele anului 2019

În 2019 vizăm atragerea de noi agenți și creșterea echipei cu 80%, folosind instrumentele deja consacrate de dezvoltarea carierei – Blitz Evolution și Blitz Camp. În același timp, această lărgire a echipei va avea loc și pe un alt plan – respectiv prin adăugarea unor noi birouri în România.

Această creștere se va reflecta corelativ și în creșterea numărului de clienți, a cifrei de afaceri și a numărului de tranzacții; de asemenea, programul Blitz VIP va primi o nouă dinamică și va intra într-o nouă fază de dezvoltare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *