Oferta săptămânii: Spații Comerciale care abia așteaptă ca tu sa-ți deschizi afacerea

Un prim moment esențial în demararea unei afaceri, dar și în etapele ei de dezvoltare ulterioară, este acela al alegerii unei locații potrivite, care să găzduiască activitatea firmei. Alegerea sediului potrivit este de maximă importantă pentru succesul afacerii, pentru că locația impactează puternic reușita atingerii obiectivelor de business, fie că e vorba de birou, spațiu comercial sau spațiu logistic. 

Așadar, prima dată alege un sediu care corespunde nevoilor afacerii tale, fie pe cont propriu, fie apelând la un consultant imobiliar specializat în spații de birouri.

Asigură-te doar că știi ce cauți, știi care sunt nevoile de spațiu ale firmei tale și ce detalii sunt importante pentru tine. În afară de asta, nu uita că pandemia a schimbat regulile de la locul de muncă, iar flexibilitatea și protejarea sănătății angajaților și clienților sunt punctul forte al unei afaceri longevive și prospere. 

Centru sau periferie  

De unde să pornești căutările? Decide prima dată zona locației business-ului tău. Locațiile centrale au avantajul vadului comercial și al traficului pietonal, dar suferă din lipsa locurilor de parcare. Zonele periferice sunt mai accesibile din exteriorul localității, dar nu au la fel de multă vizibilitate.

Așdar, dacă ai nevoie de vizibilitate și acces facil pentru clienți și colaboratori vei fi avantajat de o locație centrala. Dacă ai nevoie mai degrabă de spații generoase unde să-ți desfășori întreaga operațiune, și să ții și costurile sub control, mai potrivite ar fi zonele periferice. 

Zonă aglomerată sau liniștită

Deschizi un ”5 to go”, sau o grădiniță privată? În funcție de profilul afacerii, va fi mai potrivită o locație cu trafic mare de potențiali consumatori, în cazul unei cafenele, și o zonă mai liniștită și mai puțin aglomerată, în cazul unei grădinițe particulare. Mai ține cont și de orele de vârf specifice, de orarul de deplasare al clienților (de ex. părinții vor veni să-și ia copiii în jurul orelor de vârf)

Starea clădirii 

După ce ai ales zona, următorul lucru de care să ții cont este starea în care se află imobilul. Imobilul găsit are o înfățișare îngrijită sau are nevoie de reabilitare? Te interesează și compartimentarea spațiului ales pentru birouri. Spațiul propus permite o organizare eficienta a posturilor de lucru? În ce masura beneficiază de lumina naturală? Accesul se face direct din exterior sau cu trecere prin alte spații, cum arată lift, scări, holuri de acces? Care este starea acestor încăperi?

Suprafața necesară 

Ești la început de drum sau în plină expansiune geografică? În funcție de dimensiunile business-ului tău, poți alege o suprafață mai mare sau mai mică. Însă dacă pentru început numărul angajaților este mic, dar vrei să te extinzi rapid, este recomandat să alegi un spațiu mai generos. 

Ia în calcul și câteva zone de recreere în pauzele de muncă, pentru care vrei vrea să ai o terasă exterioară și o zonă specială pentru fumători. Mai sunt de luat în calcul zonele pentru contactul cu publicul și deservire a clienților, spațiile de așteptare, precum și sălile de meeting. Pentru anumite domenii legislația impune anumite suprafețe minime și cerințe legate de compartimentare. 

Locurile de parcare 

Uite un alt aspect la care nu te-ai fi gândit dacă ai fi căutat o locuință personală. Dacă business-ul tău implică un flux constant de clienți sau colaboratori care vin la sediu, trebuie sa ai în vedere mai multe locuri de parcare, mai ales în orașele mari și aglomerate. De asemenea, vezi care este distanța dintre locația ta și cele mai apropiate stații de transport public sau taxiuri. Dacă ai livrări de marfă în zonă sau faci livrări, ai nevoie de zone speciale de încărcare/ descărcare de marfă. 

Costul de achiziție/ chirie și întreținere

Și nu în ultimul rând  te interesează prețul chiriei și costurile de întreținere atunci când apelezi la închirierea unui spațiu de birouri, comercial sau de producție. Pentru a țin costurile sub control, întreabă-te dacă costul chiriei se încadrează în bugetul pe care ți-l poți permite. Stabilirea cât mai clară a termenilor de închiriere este o altă măsură la care să fii atent.

***

Pe piață ai o varietate de spații pentru inchiriat în imobile ultramoderne cu toate serviciile de întreținere asigurate de către proprietari sau de companii de administrare proprietăți.

Având în vedere toate aceste criterii,  vei ști ce să cauți atunci când vezi oferte de spații de birouri sau comerciale.  Uite câteva astfel de oferte, pe care le-am selectat special pentru tine de birouri și spații comerciale situate la parter unde poți dezvolta o afacere în Cluj: 

De inchiriat:

Spatiu comercial de inchiriat Gheorgheni – 71879SIC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de inchiriat Marasti – 66826SIC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de inchiriat Floresti – 61365SIC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de inchiriat Manastur – 48962SIC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de inchiriat Marasti – 66296SIC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de inchiriat Gheorgheni – 61728SIC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de inchiriat Europa – 66000SIC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de inchiriat Manastur – 68890SIC | BLITZ Cluj-Napoca

De cumparat:

Spatiu comercial de vanzare Marasti – 60591SVC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de vanzare Central – 60520SVC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de vanzare Borhanci – 73502SVC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de vanzare Semicentral – 60407SVC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de vanzare Zorilor – 57779SVC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de vanzare Marasti – 42036SVC | BLITZ Cluj-Napoca

Spatiu comercial de vanzare Someseni – 25420SVC | BLITZ Cluj-Napoca

Ți-au plăcut vreunul din spații? Descoperă restul detaliilor, programând o vizionare. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *