Întrebări Frecvente despre Franciza imobiliară Blitz

Împărtășește prietenilor tăi noutăți din imobiliare!

Francizele au o rată de succes mai mare decât afacerile tradiționale, deoarece îți asigură un sistem organizat și validat pe care să te poți baza în fiecare moment. Franciza Blitz îți oferă la pachet cu serviciile de franciză, un brand de renume pe piața națională, brandul Blitz, având o notorietate de 13 ani pe piața românească, validat în peste 60 de mii de tranzacții imobiliare, în cele mai mari orașe din România. 

Vezi mai jos răspunsurile la cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit despre franciza Blitz.

Î: Care sunt avantajele operării în sistemul de franciză imobiliară Blitz? 

Răspuns: Principalul avantaj al francizei Blitz este că-ți pune la dispoziție tot ce ai nevoie pentru un business de succes în domeniul imobiliarelor:

  • candidați
  • training agenți
  • infrastructură IT&C –  softuri și aplicații de lucru
  • CRM personalizat
  • Call Center
  • campanii de marketing
  • proceduri 
  • clienți 

Un avantaj al francizei este că-ți oferă servicii de suport și know-how cu care să derulezi competent toate operațiunile de business, plus servicii adiționale – call center, servicii IT, consultanță financiar-bancară și juridică, atât pentru tine ca agenție, cât și pentru clienții tăi. 

Franciza îți mai pune la dispoziție servicii de recrutare de personal (agenți), apoi de training (online și offline) și training în teren cu agenți experimentați. Ai materiale de promovare și conținut de marketing cu care să-ți promovezi afacerea. Îți asigurăm toate instrumentele necesare cu care să generezi încasări pentru business-ul tău. 

Avantajul major al francizei Blitz este o taxă de intrare în parteneriat redusă cu până la 70% (până pe 30 septembrie 2023). Ne asigurăm mai întâi că ești operațional și generezi venituri, înaintea de plata redevenței. 

În plus, printr-un sistem de ticketing bine organizat, îți răspundem la orice întrebare pe care o poți avea pe parcurs, în cel mai scurt timp posibil. 

Î: Ce investiții financiare trebuie să fac ca să ajung la veniturile preconizate? 

R: Ai de realizat câteva investiții inițiale, cum ar fi taxa de intrare în parteneriat, redusă cu până la 70% până pe 30 septembrie 2023, precum și cele de înființare a societății comerciale.

În al doilea rând, ai de asigurat chiria pentru sediu –  primele 4 luni (plus garanția pentru 1 lună).

În plus, ai nevoie de un buget pentru materialele de promovare – reclamă outdoor, precum și de un buget de amenajare a spațiului – mobilier și aparatură IT&C. 

Și vei avea cheltuieli administrative recurente – întreținere și consumabile. 

Am estimat aceste costuri între 5.000 și 15.000 de Euro până la generarea de venituri suficiente pentru autofinanțare din a 4-a lună de activitate. 

Î: Care sunt estimările de profit în primul an cu franciza Blitz? 

R: După primele 4 luni îți poți susține cheltuielile lunare din încasări, iar din luna 8-9 îți recuperezi investiția inițială în business.  Rata de profit este între 20-25%, iar business-ul este profitabil și cu 10 agenți și cu 100, dar e evident că la o echipă maximă și profitul tău va avea mai multe zerouri.

Î: Cum găsesc agenți imobiliari și îi conving să lucreze pentru mine?

R: Blitz îți oferă prin departamentul propriu de Resurse Umane servicii incluse în pachetul de franciză de recrutare și selecție a agenților imobiliari în zona ta. Derulăm campanii de recrutare la nivel național în toate orașele și avem o experiență vastă de 13 ani în recrutarea celor mai promițători agenți imobiliari. 

Intervievăm candidații, asigurând cu obiectivitate și profesionalism selecția lor, și te implicăm în decizia finală de semnare a contractului de colaborare. 

În plus față de asta, ne asumăm trainingul lor complet într-un program de formare profesională de 100 de zile pe platforma internă Blitz Camp. Apoi ne ocupăm de implementarea proceselor de HR din agenția ta, îți predăm know-how-ul și te ajutăm să dezvolți cultura organizațională și valorile promovate de brandul Blitz. 

Î: Cum îmi asigur prospecții și viitorii clienți? 

R: Blitz îți pune la dispoziție informații despre proprietățile care apar în fiecare zi în piață – sunt scoase la vanzare sau închiriere, astfel încât să-ți poți face ușor prospectarea și propriul portofoliu cu proprietăți. 

Mai mult, Blitz, prin echipa sa de vânzări, generează pentru fiecare agent un număr minim de cereri în fiecare lună, în funcție de specializarea acestuia (chirii, vânzare de apartamente, case, etc).  Astfel, le punem la dispoziție agenților, atat proprietăți în portofoliu, cât și cererile de la clienți pentru vizionări.

În afară de proprietăți și clienți interesați de vizionări, Blitz desfășoară campanii naționale de marketing și îți poate oferi prin echipa sa de marketing (Facebook și Google Ads, editare de video și grafică, copywriting, promovare comercială pe platforme și rețele sociale) conținut original – articole de blog, ghiduri, ebook-uri, postări în social media, reclame, video-uri de prezentare a agenției Blitz.

Completăm pachetul de promovare cu cărți de vizită, bannere, mape personalizate, pliante și broșuri și consumabile cu antetul firmei. 

Î: Voi avea contract de reprezentare exclusivă a brandului Blitz pe piața locală? 

R: Blitz își propune să acopere fiecare oraș important cu un număr de agenți, stabilit în funcție de  potențialul orașului, în urma unei analize a datelor legate de fondul locativ, populație, numărul tranzacțiilor declarate la oficiul de cadastru, veniturile medii ale populației, etc. Fiecare francizat va avea o cotă parte din numărul total de agenți din piața respectivă în funcție de numărul de agenți pe care dorește să-i recruteze. 

Așadar, Blitz permite funcționarea unui număr limitat de unități Blitz – birouri proprii sau francize într-un oraș. Criteriile de operaționalitate vor fi numărul de agenți recrutați, dar și numărul de clienți deserviți, prin urmare, în funcție de cererile existente pot apărea mai multe francize Blitz în orașul tău. 

Succesul tău este succesul nostru! Contactează-ne telefonic sau scrie-ne și hai să discutăm detaliile de colaborare!