Ghidul Vânzătorului: Cum te poate ajuta Blitz să-ți promovezi proprietatea 

Împărtășește prietenilor tăi noutăți din imobiliare!

Te-ai hotărât să-ți scoți apartamentul la vânzare și primul pas pe care îl ai de făcut este să-ți faci publică intenția de vânzare. 

O poți face anunțându-ți familia, prietenii și vecinii. Poți, de asemenea, plasa anunțuri pe portaluri imobiliare, în social media, sau chiar și un banner în balcon. Fiecare formă de publicitate poate fi utilă și niciuna nu trebuie exclusă. Sau poți apela la o agenție imobiliară care să scrie anunțul imobiliar perfect pentru tine. 

Ce informații trebuie să conțină însă un anunț imobiliar?

Anunțul imobiliar este  cea mai simplă și mai accesibilă formă de publicitate imobiliară și trebuie să fie concis și să prezinte informații corecte și concrete. Prezintă exclusiv realitatea pentru că orice ”neadevăr” descoperit ulterior îți va îndepărta clienții și vei rata astfel oportunități.

Elementele obligatorii pe care trebuie să le conțină anunțul tău imobiliar sunt: 

  • Zona în care se află proprietatea și câteva caracteristici generale ale acesteia, vecinătăți, distanțe față de mijloace de transport, grădinițe, școli, centre medicale, supermarketuri, parc.
  • Tipul imobilului și anul construcției (apartament, casă, vilă)
  • Suprafața utilă (în cazul oricărui imobil, inclusiv spațiu comercial și teren) 
  • Numărul de încăperi și compartimentarea acestora (comandat, decomandat, open space) / număr de băi, balcoane, dormitoare (în cazul apartamentelor și caselor)
  • Finisaje (modern, lux, de calitate) 
  • Un element ce scoate în evidență proprietatea –  ”sistem electric și termoficare noi”, ”centrală pe gaz sau pompă de căldură”, facilități suplimentare – ”loc de parcare, boxă de depozitare, mansardă sau pod”, dotări  – ”mobilat, la cheie, aer condiționat, electrocasnice noi”
  • Prețul public și facilitățile de plată oferite (cash sau credit). 

Se pare că oricine poate scrie un anunț imobiliar, nu-i așa? 

Un agent imobiliar însă, poate scrie acest anunț cu clientul tău ideal în minte – pornind de la nevoile acestuia și scoțând în evidență acele caracteristici de interes maxim pentru cumpărător. 

Să-ți dăm un exemplu: 

  • Pentru o familie cu copii, atracția principală va fi zona, spațiile verzi din apropiere și distanța de grădiniță/școală. 
  • Aceste atuu-ri ale proprietăți se vor regăsi încă din titlul anunțului ”Apartament de 2 camere în imediata apropiere de grădiniță și parc”. 
  • Dacă imobilul ar putea interesa mai degrabă un student, agentul va atașa cârligul cu care să capteze atenția potențialului chiriaș cu un titlu de genul ”Apartament studio aproape de mijloace de transport, ideal pentru studenți!”. 
  • Dacă apartamentul este pentru o persoană singură celibatară, descriere va pune accent pe finisaje, amenajare, dacă e pet-friendly, mobilat cu toate cele necesare, facilitățile zonei. 

De asemenea, un agent bun va ști cum să prezinte ”defectele” proprietății tale, într-o formă transparentă, dar și neutră pentru potențialii cumpărători. 

  • ”Apartament renovabil, oportunitate ideală pentru investiții, la 5 minute de zona centrală”

Deși apartamentul necesită renovare, a fost ofertat către investitorii care cunosc bine piața și știu că adevăratele perle imobiliare în care merită să investești au în primul rând o poziționare excelentă. 

De asemenea, agentul va ști să creioneze contextul necesar ca oferta imobiliară să sune bine în mintea cumpărătorului. 

  • ”Dacă îți place să te bucuri de dimineți liniștite … sau ”Dacă vrei să fii mereu în mijlocul evenimentelor” sau ”Dacă ai nevoie de o ieșire rapidă din oraș, această proprietate situată la 5 min de șoseaua de centură … ” 

Tot un agent te va ajuta să realizezi și cele mai bune fotografii, care să însoțească anuntul imobiliar.  

Un set de 20-25 de poze, cu interiorul și exteriorul proprietății, de calitate bună, luminoase, cu spații cât mai largi, iar cele exterioare (vecinătăți, vedere din balcon) te vor ajuta să pui în valoare atuurile imobilului. 

Apelează la serviciile profesioniștilor Blitz, pentru a beneficia de servicii imobiliare profesioniste, care includ și un pachet de promovare personalizat și adaptat ofertei tale. 

Astfel, șansele ca proprietatea ta să iasă din anonimat, ba mai mult, să atragă atenția cumpărătorilor, vor crește considerabil.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *