Doi asociați bistrițeni nu au putut rata oportunitatea și au deschis o franciză Blitz la Bistrița

Împărtășește prietenilor tăi noutăți din imobiliare!

Bistrița este un oraș care impresiona până mai ieri doar prin arhitectură și edificiile sale încărcate de istorie, mai nou însă despre acest oraș, reședință de județ, se poate spune că este un oraș cu o activitate economică intensă.

În orașul Bistrița activează de câțiva ani buni câteva companii din domeniul industriei prelucrătoare de mașini, precum Leoni, Rombat, Teraplast, RAAL sau Comelf, iar acestea generează un număr mare de locuri de muncă. Salariile la nivel județean însă sunt sub media națională, iar acest lucru influențează prețul mediu pe metru pătrat la apartamente, care în prezent este în jur de 750 Euro.

Distanța mică de Cluj (de 119 km) este un alt dezavantaj pentru Bistrița, pentru că cei mai mulți aleg să plece din oraș. Și pandemia a afectat, de asemenea, piața imobiliară locală. Pe perioada anului 2020, în județul Bistrița au avut loc 5.561 de tranzacții, comparativ cu anul 2019 când au avut loc 7.621 de tranzacții, potrivit statisticilor publicate de ANCPI (Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară). Volumul tranzacțiilor a crescut în 2021 cu 21,43% față de 2020, când au fost tranzacționate 6.753 imobile (case, apartamente și terenuri), dar nu suficient cât să egaleze volumul de tranzacții de dinainte de pandemie.

În consecință, prețurile la chirii și la vânzări sunt accesibile, potrivit contributorilor români ai site-ului numbeo.com. Chiriile pentru un apartament cu o cameră se situează între 140 Euro la periferie și 180 de Euro în zona centrală. Pe vânzări, prețurile variază între 682 Euro/mp în zone periferice și 820 de Euro/ mp în zone centrale. Mai diferă și tipul proprietății, prețul la apartamentele din blocurile vechi ajunge la 500 de Euro/mp și la 1.000 Euro/mp la apartamente noi.

Toate aceste aspecte însă constituie doar avantaje pentru cei care aleg să rămână în Bistrița – un preț mai mult decât atractiv la locuințe, cât și un număr impresionant de locuri de muncă oferit de companiile de aici.

Bistrița poate fi un adevărat magnet pentru cei care doresc să-și facă o viață aici, Bistrița fiind unul din acele orășele liniștite, cochete și cu farmec, în care să vrei să dezvolți un business mic, să te stabilești pentru a întemeia o familie și să te bucuri de o viață fără agitație, ”la pas”.

După o analiză temeinică a pieței și a potențialului de dezvoltare locală, compania imobiliară Blitz a decis să se extindă și în acest important centru economic, cultural și industrial din nord-vestul țării, datorită apropierii față de Cluj, a potențialul tranzacțional mare, dar și a dezvoltării puternice a zonelor de la periferie.

Cei care au spus ”DA” provocării lansate de Blitz au fost asociații Marius Moldovan și Darius Salaci, viitorul manager de franciză Blitz Bistrița, care după un training intensiv la Cluj, sunt pregătiți să pună la dispoziția bistrițenilor gama completă de servicii imobiliare Blitz.

Povestea asocierii lor este una interesantă. Ambii au primit recomandări din partea unor rude apropiate, care sunt asociați în Blitz Cluj și Florești, și au hotărât să facă acest pas, pentru că oportunitatea care li s-a arătat era prea bună pentru a fi ratată.

Marius a activat o perioadă bună în vânzări transporturi pe piața din SUA, și este obișnuit cu sunat clienți la rece, negocieri și tratarea obiecțiilor, iar Darius a mai lucrat în imobiliare pentru alte agenții imobiliare și spune că de vină este ”microbul”.

Îmi place să lucrez cu nevoile primare ale oamenilor – iar nevoia unui acoperiș deasupra capului este nevoia cea mai presantă a oamenilor, în plus este și nevoia de siguranță și confort. Îmi place să fiu alături de oameni în unul din cele mai importante momente de decizie din viața lor și să le văd bucuria din ochi. Odată ce simți asta, vrei să vezi și să simți doar asta în continuare!

A ales franciza Blitz din câteva motive. Unu la mână, a urmărit dezvoltarea Blitz din 2016 și a remarcat dezvoltarea fulminantă a Blitz-ului în România. I-a surâs ideea de a se alătura acestei companii încă de când a văzut potențialul imens de creștere, iar când a auzit de franciza Blitz, și-a spus că asta ar trebui neapărat să facă, dar a așteptat momentul oportun.

Doi la mână, apropiați din Blitz i-au povestit despre procesele și sistemul de suport Blitz, și a vrut să învețe anume aceste sisteme – de management, vânzări și tot ce oferă Blitz. După o săptămână în Blitz a realizat că aceste procese chiar sunt reale și nu sunt doar o poveste frumoasă văzută din exterior.

Ce va duce cu sine în Bistrița încă din primul an de activitate sunt valorile și standardele unei agenții imobiliare cu tradiție și o reputație de menținut, orașul Bistrița fiind și orașul de baștină al CEO-ului Blitz, Cătălin Priscorniță – de la ținuta brokerului, la pregătirea acestuia și serviciile integrate la pachet cu consiliere imobiliară – consultanță juridică și financiar bancară. Nu în ultimul rând, va oferi orașului cel puțin 10 agenți calificați în programul Blitz Camp, cel mai complet program de pregătire și dezvoltare a agenților gata să asiste clienții în luarea celei mai importante decizii din viața lor.

Asociații bistrițeni au planuri mari de viitor – și anume acapararea unei cote de piață de minim 10 la sută în primul an de funcționare, mai exact prin încheierea a aproximativ 700 de tranzacții din cele peste 6.500-7.000 care câte au loc anual la nivelul municipiului Bistrița, ceea ce înseamnă o medie de 2 tranzacții pe zi.

Cei doi parteneri de business pornesc la drum cu foarte mult entuziasm și toată încredere că Blitz va avea un succes foarte mare în Bistrița. ”Suntem aici pentru a face performanță!” a fost concluzia proaspătului manager de franciză Blitz Bistrița, Darius Salaci.

BLITZ este o companie antreprenorială românească de real estate care mai bine de 12 ani își îndeplinește misiunea de a face din nevoile locative ale oamenilor o prioritate, prin livrarea de servicii de consultanță imobiliară de cea mai înaltă calitate din poziția de lider de autoritate în piața imobiliară locală și națională.

Din 2020, BLITZ și-a extins modelul de business la scară națională printr-un mix de birouri proprii și agenții în sistem franciză. În prezent BLITZ are 27 de francize și birouri în toată țara, iar până în 2025, BLITZ intenționează să-și extindă prezența în 50 de orașe de pe teritoriul României și alte orașe importante de pe harta imobiliară globală, prin atragerea unui număr de 2.500 de colaboratori imobiliari.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *