Blitz se extinde în orașele mai mici din România

Împărtășește prietenilor tăi noutăți din imobiliare!

În 2023, agenția imobiliară Blitz intenționează să-și tripleze prezența și echipa de vânzări în orașele în care există deja un birou sau o franciză Blitz. De asemenea, Blitz ia în calcul pentru extindere, orașele mai mici din România, care depășesc 30 de mii de locuitori, unde există un potențial de business.

Pentru 2023, obiectivul lui Cătălin Priscorniță este să ajungă la o rețea de peste 50 de francize și 20 de birouri proprii, în peste 50 de orașe din România, precum și să-și dezvolte forța de vânzări, de la 350 la 1.000 de brokeri, ceea ce ar însemna o creștere cu 150% la nivelul întregii rețele Blitz. 

Contextul economic de piață este favorabil pentru extindere și în 2023, în opinia liderului companiei, Cătălin Priscorniță, care se arată optimist în legătură cu rezultatele financiare ale companiei sale, dar ia în calcul începutul de an mai puțin promițător. 

Pentru dezvoltarea rețelei de francize Blitz, în prezent 10 la număr, compania imobiliară Blitz caută antreprenori care vor să-și diversifice portofoliul de business-uri, precum și agenții imobiliare care se simt captive într-un context de startup și nu dispun de resurse de dezvoltare. 

”Franciza Blitz le poate oferi agențiilor locale, umbrela unui brand recunoscut național și toate resursele de care au nevoie pentru dezvoltare”, le dă asigurări Cătălin Priscorniță. 

În vizorul companiei clujene mai sunt și persoane care au avut poziții de middle sau top management în companii și vor sa facă pasul spre un business propriu, dar nu vor să riște un faliment din primul an.

Ce va aduce cu sine Blitz în orășelele mici sunt bunele practici în imobiliare dezvoltate în cele peste 60 de mii de tranzacții pe care le-a încheiat de-a lungul celor 13 ani de existență. 

Aceste bune practici imobiliare sunt date de programele de training Blitz, pachetele atractive de servicii pentru clienți, brokerii specializați pe tipuri de tranzacții și zone, contractele digitale pe care agenții le completează la fața locului sub un minut, dar și operatorii de la Call Center care preiau toate telefoanele și tratează cu profesionalism fiecare cerere. 

Rezultatele primelor francize Blitz pot seta un exemplu pentru antreprenorii care își doresc cifre mari de afaceri, din primul an. 

Potrivit CEO-ului Blitz, francizele Blitz, în 2022, au înregistrat cifre de afaceri de la o sută de mii de Euro în sus încă din primul an, iar cele care au deja un an vechime au cifre de afaceri de sute de mii de euro. Cea mai performantă franciză Blitz Craiova, care s-a deschis la jumătatea anului 2021, a înregistrat o cifră de afaceri de aproape un milion de euro.

***

BLITZ este o companie antreprenorială, românească, de real estate care mai bine de 13 ani  își îndeplinește misiunea de a face din nevoile locative ale oamenilor, o prioritate, prin livrarea de servicii de consiliere imobiliară de cea mai înaltă calitate, din poziția de lider de autoritate în piața imobiliară, locală, și în curs de extindere națională, în toate marile centre economice din țară.  

Din 2020, BLITZ și-a extins modelul de business la scară națională printr-un mix de birouri proprii și agenții în sistem franciză. În 2021 și 2022, BLITZ a deschis în total 15 birouri noi și 10 francize, în peste 20 de orașe ale României. 

În 2022, BLITZ și-a crescut cifra de vânzări pe întreaga rețea de birouri locale și francize Blitz cu +36,22% față de anul 2021, de la 4,61 mil. Euro, la 6,28 mil. Euro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *