Cătălin Priscorniță, CEO Blitz despre dezvoltare, planurile pe 2023 și cum vrea să crească compania la 1000 de brokeri

Împărtășește prietenilor tăi noutăți din imobiliare!

În 2022 Blitz a crescut ca cifră de afaceri, echipă de vânzări, consultanți de business, rețea de manageri, precum și linii de business noi. 

Aproape și-a dublat cifra de afaceri, și-a sporit centrele de profit, s-a extins în toate regiunile României – Vest, Est, Nord, Sud și Centru și a ajuns la o prezență în peste 20 de orașe din România. 

Blitzerii sunt într-un proces continuu de”expansiune” națională încă din 2020 și par de neoprit. Care sunt planurile lor pentru 2023? 

La această întrebare cheie ne-a răspuns Cătălin Priscorniță, CEO-ul companiei și locomotiva întregii extinderi și strategul care decide unde să fie pusă pe harta României următoarea siglă Blitz. 

Blitz: Care sunt planurile de extindere în anul acesta?

Suntem foarte transparenți în tot ce facem și mi-am asumat întotdeauna public obiectivele companiei.

În 2023 vrem să ajungem la o rețea de peste 50 de francize și 20 de birouri ca puncte proprii de lucru, precum și 70 de centre de profit în peste 50 de orașe din România. 

Totodată vrem să creștem departamentele de suport de la 70 de oameni câți avem în prezent la 100 și să dezvoltăm forța de vânzări de la 350 câți sunt în prezent la 1.000 de brokeri, ceea ce ar semnifica o creștere cu 150% la nivelul întregii rețele Blitz. 

Blitz: Ce orașe și ce regiuni noi vizează Blitz pentru extindere? 

Vrem să ne triplăm prezența și echipele de vânzări în orașele în care există deja un birou sau o franciză Blitz. De asemenea, vrem să ajungem în orașele mai mici din România care depășesc 30 de mii de locuitori și unde există potențial de business.  

Blitz: Care sunt rezultatele primelor 10 francize Blitz și cum a fost 2022 pentru ele?

2022 a fost un an foarte bun pentru francizele Blitz. Acestea au înregistrat cifre de afaceri în funcție de vechime, unele au prins 4-6 luni, altele 8 luni, dar cele care au deschis în 2021 și au deja un an vechime, au cifre de afaceri de sute de mii de euro. Cea mai performantă franciză Blitz Craiova care a deschis la jumătatea lui 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de aproape un milion de euro. 

Blitz: Ce fel de oameni căutăm pentru extindere? 

Căutăm în primul rând antreprenori care vor să-și diversifice portofoliul de business-uri și, în al doilea rând, agenții imobiliare care se simt captive într-un context de startup și nu dispun de resurse de dezvoltare. 

Franciza Blitz le poate oferi și unora și altora umbrela unui brand recunoscut național și toate resursele de care au nevoie pentru dezvoltare. 

Mai căutăm oameni din corporații care vor să facă un pas mare în lateral spre zona antreprenorială, dar nu vor să treacă prin provocările unui startup, ci își doresc să se alăture unui business matur care să le dea siguranță pentru a se putea concentra pe management și coordonare de echipe de vânzări.

Căutăm așadar oameni care au know-how și expertiză organizațională, au avut poziții de middle sau top management și vor sa facă pasul spre un business propriu, dar nu vor să riște un faliment din primul an. Vor sa meargă la sigur și la sigur mergi cu Blitz! 

Blitz: Care este viziunea ta antreprenorială și managerială pentru finalul lui 2023? 

Intenționăm să consolidăm departamentele suport, să le maturizam acolo unde este cazul și să fim prezenți în cât mai multe orașe din România. 

De asemnea, în 2023 vrem să construim un brand imobiliar la nivel național și mai puternic, pentru a fi ”top of mind” pentru consumatorii de imobiliare, dezvoltând în primul rând echipele de vânzări.  

Îmi propun, așa cum am mai menționat, să ajungem la 1.000 de brokeri și o rețea  de manageri de 100 de lideri care să ne aducă până la final de an rezultate pe măsură. 

Dar, având în vedere începutul de an mai puțin promițător, prevăd o cifră de vânzări de 17 mil. Euro, dintre care 10 mil. Euro din business-ul actual și 7 mil. Euro din ”new business”. 

Blitz: Care este promisiunea pe care Blitz o face noilor orașe? 

Vrem să ducem bunele practici în imobiliare pe care le-am dezvoltat în cele peste 60 de mii de tranzacții pe care le-am încheiat de-a lungul celor 13 ani de existență cu tot ce înseamnă sistemul Blitz – resurse, departamente suport, tehnologie, procese, reguli și valori.

Aspectele care ne diferențiază de alte agenții sunt programele noastre de training, marketingul centralizat la nivel de rețea, precum și sprijinul departamentului HR în zona de recrutare de brokeri și dezvoltare de echipe. 

Pentru clienți avem ca avantaje pachete de servicii atractive din care proprietarii, chiriașii și cumpărătorii pot alege ce li se potrivește mai bine.

Un alt avantaj îl constituie specializarea brokerilor pe tipuri și categorii de imobiliare ceea ce asigură calitatea serviciilor de consiliere. Fiind nișați pe zone și tipuri de tranzacții, brokerii ajung să cunoască foarte bine zona, prețurile, trendurile și cum să ajungă la tranzacții avantajoase pentru toată lumea. 

Un alt aspect forte este tehnologia care ne facilitează munca zi de zi. Contractele digitale pe care agenții le completează sub 1 minut simplifică mult procesul de interacțiune cu agenția, și suntem aproape singurii de pe piața care oferim clienților o astfel de experiență digitală.  

Alt atu este serviciul de consultanță financiar-bancara care asigură luarea celei mai bune decizii de finanțare și o relație convenabilă cu banca pentru următorii 30 de ani.   

Facilităm obținerea de certificate energetice, verificam actele de proprietate, asistăm în întocmirea documentației cadastrale și a intabulării în scopul vânzării. 

Apelurile sunt preluate de operatori Blitz, iar cererile clienților sunt tratate cu profesionalism, în felul acesta asigurăm o bună calitate a experienței de client.

Brokerii sunt atent monitorizați, au targete pe contracte semnate, număr de vizionări, număr de tranzacții, ceea ce le eficientizează munca și le asigură atât lor, cât și clienților un rezultat garantat. 

De asemena, desfășurăm campanii de colectare de feedback de la clienți (Net Promoter Score), învățăm din feedback-urile primite de la clienți, ceea ce ne ajută să ne îmbunătățim calitatea serviciilor. 

Promisiunea față de clienții noștri este că vom presta servicii de calitate în toate orașele în care ajungem, așa cum o facem deja în orașele mari, pentru că venim cu tot pachetul de instrumente și servicii pe care vrem să le  implementăm local acolo unde vom reuși să identificăm ”driver-ul”, adică omul care să dezvolte structura locală Blitz.  

Blitz: Care este valoarea pe care Blitz o oferă clienților? 

Principala valoare pe care o oferim clienților noștri este triada ”timp – bani – siguranță” în legătură cu deciziile investiționale sau locative pe care le iau.

Avem posibilitatea de a scana toate proprietățile existente în fiecare oraș și reușim astfel să punem în legătură oferta cu cererea, găsind întotdeauna proprietatea potrivită pentru fiecare client. 

Oferim în plus încredere, predictibilitate și șanse mai mari să-și rezolvi mai repede ”problema locativă”, precum și profesionalism. Brokerii noștri sunt mereu implicați în tot felul de programe de training și suntem exigenți în privința respectării de către aceștia a codului de etică și a standardelor Blitz, începând cu primul telefon și terminând cu semnarea contractului de vânzare-cumpărare.  

Blitz: Câte business-uri noi va facilita/lansa Blitz în 2023? 

Anul trecut am lansat o nouă linie de business în care am văzut un potențial uriaș –  Blitz National Investments – pe care am reușit s-o dezvoltăm cu peste 40 consultanți de business și un portofoliu de peste 1.000 proprietăți cu o valoare totală cumulată de peste 1 miliard de Euro.

Prin Blitz National Investments clienții noștri, peste 7000 de investitori, pot tranzacționa spații industriale, depozite și hale de producție, dar și terenuri pentru dezvoltări imobiliare, clădiri de birouri, piețe și fabrici, ferme piscicole, hoteluri și pensiuni, proprietăți de lux și proprietăți istorice și alte afaceri la cheie.  

O altă linie de business a pornit de la identificarea unei nevoi reale de servicii conexe zonei de imobiliare, de upselling, care constă în recomanda sutelor de mii de clienți cu care am avut un contract de colaborare în trecut, contractori de care cei mai mulți au nevoie după ce achiziționează o proprietate – fie proiectanți, constructori, firme de instalări de panouri fotovoltaice, fie arhitecți, specialiști în amenajări și finisaje, firme de tâmplărie PVC, instalații sanitare sau peisagistică. 

Venim proactiv cu firme serioase și discounturi negociate, garantând pentru calitatea serviciilor dintr-o rețea extinsă de parteneri.

Acestea sunt niște servicii deosebit de utile de care se vor putea bucura clienții noștri cu taxă zero pentru ei – noi le deschidem uși si negociem discounturi pentru ei, luându-ne partea de remunerare din relația cu partenerii comerciali. 

Prin această linie de business, încă odată demonstrăm, în totală concordanță cu misiunea noastră de business, că suntem alături de oameni pe viață.  

Blitz: Unde vezi Blitz peste 5 ani? 

În 5 ani văd o compania mare cu 2.500-3.000 de brokeri imobiliari, având un brand puternic național, de ”companie nr. 1 în imobiliare”, care să asocieze automat numele Blitz cu imobiliare. 

Și mai văd o dezvoltare internațională în afara țării în diverse piețe locale, cu colaborări cu parteneri locali, prin care să potențăm vânzările de imobiliare de oriunde în lume. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *