Acțiuni în 2017 și viziunea Blitz în 2018

Împărtășește prietenilor tăi noutăți din imobiliare!

Îți mulțumim că ai fost alături de noi în 2017 și că împreună am crescut, ne-am dezvoltat și am conturat relații temeinice bazate pe încredere, seriozitate, comunicare, profesionalism.

Pentru 2018, focusul nostru este pe a oferi și pe a investi “si mai mult” în oameni, în relații de durată, în proiecte, în servicii și în instrumente de lucru care să eficientizeze și să ajute la buna comunicare între Blitz-blitzeri-clienți și viceversa.

1. Dezvoltarea site-ului blitz.ro și a instrumentelor din cadrul acestuia.

Spre finalul anului 2017 am lansat noul site blitz.ro în cadrul căruia am făcut cunoștință clienților și potențialilor noștri clienți cu instrumente noi pe piața imobiliară din România și anume “Evaluare proprietate” și “Indicele Blitz”. Aceste instrumente au fost concepute cu rolul de a eficientiza căutările celor interesați de achiziționarea/vânzarea/închirierea unui imobil.

În 2018, aceste instrumente vor fi updatate și dezvoltate astfel încât utilizatorii să apeleze la ele de pe orice device, să se împrietenească cu ele și să le resimtă din ce în ce mai mult utilitatea. Ca și până acum, în dezvoltarea instrumentelor pe care le oferim ținem cont de exigențele clienților noștri și avem grijă ca acestora să le fie prezentate rezultate imobiliare transparente și obiective.

2. Dezvoltarea proiectului Blitz VIP

Anul trecut, proiectul Blitz VIP a urcat noi trepte pe scara evoluției sale și a fost încununat cu titlul de “Cel mai creativ concept de marketing” la Gala Imobiliarelor, din București.

Site-ul facilitează navigarea utilizatorilor și a transformat experiența acestora într-una și mai plăcută. Designul prietenos și intuitiv a adus beneficii atât în rândul partenerilor, care fiecare cu pagina sa dedicată s-a remarcat, cât și în rândul posesorilor de carduri. Totodată, lansarea noului site Blitz VIP a adus un boom și în creșterea numărului de carduri distribuite, oferite companiilor colaboratoare (multinaționale, bănci, companii IT, etc.). Pentru o creștere semnificativă a frecvenței utilizării cardului Blitz VIP, anul acesta vom lansă o aplicație mobilă care va conține foarte multe funcționalități.

3. Investiție continuă în dezvoltarea serviciilor integrate Blitz

Viziunea Blitz este centrată pe dezvoltare și educație imobiliară de calitate. Pentru ca acestea să coexiste și să persiste este necesar ca pe lângă serviciile de intermediere imobiliară să existe servicii integrate care să ducă la creșterea satisfacției clienților și la fidelizarea acestora. Știm că un client mulțumit se poate transforma într-un promotor al brandului nostru și că recomandările acestuia sunt recompensele lucrului bine făcut.

În 2017 s-a pus un accent foarte mare pe serviciile integrate pe care le oferă compania noastră cu scopul de a aduce beneficii cât mai mari în rândul clienților noștri. Printre aceste servicii amintim:

  • Comisionul de 0% de care se beneficiază în momentul închirierii sau cumpărării unei oferte aflate în exclusivitate Blitz;
  • Cardul Blitz VIP primit gratuit, ca un cadou la finalizarea tranzacției;
  • Consultanță financiar-bancară gratuită;
  • Garanție post tranzacțională;
  • Certificat energetic gratuit;
  • Consiliere juridică specializată;
  • Asigurarea locuinței pe parcursul vizionării.

În 2018, vom implementa noi metode și noi servicii prin care clienții și potențialii noștri clienți să resimtă valoarea reală pe care o primesc și să-i determine să fim în continuare prima lor opțiune.

4. Focus și mai mare pe calitatea serviciilor oferite și analiza feedback-urilor în raport cu acestea

Unul dintre focusurile principale din 2018 este cel pe controlul serviciilor oferite și anume analizarea fiecărui feedback pozitiv sau negativ și soluționarea acestuia dacă este cazul. Vom pune și mai mare accent pe feedback-urile negative, deoarece acestea sunt constructive și ajută la identificarea aspectelor din sistem care nu funcționează în parametrii doriți de companie și susținuți de principiile Blitz.

Tindem spre soluționarea 100% a fiecărui feedback și transformarea acestuia într-o mulțumire. Ne dorim crearea unor relații de lungă durată, în care fiecare să fie tratat cu profesionalism, atenție sporită, pentru ca în final să păstrăm o relație de încredere, bazată pe câștig-câștig.

5. Dezvoltarea echipei și calificarea agenților prin programele de specialitate (Blitz Camp)

În 2018 vizăm creșterea cu 50% a structurii de agenți imobiliari. Încă de anul trecut s-a început integrarea noilor Juniori Brokeri Blitz într-un program de perfecționare, Blitz Camp, în care traineri specializați în vânzări, comunicare, marketing, evaluare imobiliară, ș.a. îi învață pe agenți “secretele” domeniului imobiliar. În 2018 ne-am propus maturizarea programului Blitz Camp și introducerea a noi instrumente de lucru pentru agenți, care să le faciliteze munca și relația cu clienții.

2018, la fel ca 2017, dar cu un strop de “și mai mult” ne dorim să fie despre oameni frumoși, muncitori, loiali, despre schimbări și realizări menite să aducă un plus de valoare companiei, blitzerilor și satisfacție clienților. În fond, clienții sunt cei care se află în mijlocul sferei noastre de referință și pentru care zilnic, inovăm și facem “mai mult”.

Mulțumim pentru că ne-ați fost alături până acum și pentru că ne-ați ales pe “noi”!

Echipa Blitz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *