Cum să-ți creezi un brand personal ca agent imobiliar Blitz 

Împărtășește prietenilor tăi noutăți din imobiliare!

Studiu de caz: Cel mai performant broker Blitz, Dragoș Tarța 

În imobiliare, brandul personal este esențial. Felul în care ești perceput de către ceilalți și nivelul de încredere pe care-l poți stabili de la primul contact cu clienții tăi te pot ajuta să-ți dezvolți afacerea și să te diferențiezi de concurență.

Unul din avantajele unui brand personal bine construit, este că le poți câștiga  mai ușor încrederea clienților. Clienții iau decizii de colaborare cu un agent sau de achiziție și pe bază de emoții, nu doar pe rațiune, iar un brand puternic poate facilita o astfel de conexiune emoțională. 

Un brand personal bine conturat te aduce mult mai aproape de clienții tăi, prin faptul că facilitează transparență și reciprocitatea. Rezonanță la nivel de valori, constituie un alt avantaj atât pentru broker, cat și pentru client, procesul de tranzacție decurgând mult mai ușor, atunci când există această aliniere. 

Pe lângă aceste aspecte esențiale de încredere și rezonanță, un brand personal puternic te poate ajuta să obții o expunere mai mare, iar acest lucru poate contribui la extinderea rețelei personale de contacte.

Pe scurt, un brand personal în industria imobiliară îți poate  oferi numeroase avantaje, de la creșterea încrederii clienților la diferențierea de concurență și creșterea profiturilor. 

Ce trebuie să știi este că un brand personal de succes se construiește în timp, cu efort și o abordare strategică.

Brandul Blitz este ușor de recunoscut pe piață, deoarece se bucură de o experiență de aproape 14 pe piața locală din Cluj și de aproape 4 pe cea națională, iar timp de 3 ani consecutivi a fost desemnat ca ”Cel mai puternic brand în imobiliare (în 2019, 2020, și 2021)”. 

Brandul Blitz îți poate oferi un transfer de imagine și de încredere, însă acesta e doar cadrul mare în care te poți dezvolta. 

Mai departe ai nevoie să-ți dezvolți un brand al tău personal, care să te poziționeze pe tine în topul preferințelor clienților tăi, care să te apeleze pe tine, de fiecare dată când au o nevoie locativă sau o idee de investiție sau de business.

Uite care sunt pașii creării unui brand personal ca agent imobiliar și cum te poate ajuta Blitz să te promovezi mai eficient. 

Definește-ți valorile și viziunea 

Începe prin a-ți clarifica viziunea și valorile personale. Ce te motivează ca broker imobiliar? Ce valori dorești să transmiții clienților tăi? Pornește acest demers de definire a valorilor personale de la valorile BLITZ – C.A.P.E.T.I.S. – curaj, adevăr, perseverență, entuziasm, transparență, inovație și smerenie. În ce măsură acestea rezonează cu felul tău de a fi? Cum le poți transpune în tot ceea ce faci? 

Rezonezi cu toate aceste valori sau ai câteva la care ții în mod special? Claritatea valorilor personale te va ajuta să-ți definești identitatea și mesajul brandului tău personal. 

Identitatea vizuală

Blitz te poate ajuta să-ți definești o identitate vizuală puternică pentru brandul tău personal. Acesta include logo-ul Blitz, împreună cu culorile ambasadorilor de brand și fonturile corespunzătoare. Cu grafica pentru cartea de vizită și alte materiale pe care să le diseminezi – flyere, broșuri, ecusoane, stickere ș.a.; te poate ajuta departamentul de Marketing Blitz. 

În plus, ai nevoie de o prezență online aliniată la brandul tău personal. 

Crează-ți un profil atrăgător profesional care să ofere informații despre serviciile tale de consiliere imobiliară, alături de portofoliul de proprietăți pe care îl gestionezi și recenziile clienților tăi mulțumiți de soluțiile tale. 

Fii activ pe platformele de socializare pentru a-ți promova brandul și pentru a te conecta cu potențiali clienți. Urmărește la rândul tău alți brokeri imobiliari și inspiră-te din exemplele pozitive. 

Educația continuă

Industria imobiliară este în continuă schimbare. Asigură-te că ești mereu la curent cu ultimele tendințe și reglementări. 

Participă la cursuri de instruire organizate de Blitz – programul de inițiere și formare profesională Blitz Camp, Academia de Management, Blitz Master Class, Training Days, Summer Blitz Camp și multe altele. 

Creează conținut de calitate 

Scrie anunțuri descriptive corecte gramatical sau realizează video-uri cu prezentări de proprietăți în care să le dai câteva motive în plus potențialilor tăi clienți să te contacteze pe tine. De asemenea, fă cât se poate de simplă modalitatea în care poți fi contactat – telefonic sau pe whatsapp. 

Conținutul de calitate te va ajuta să te poziționezi ca expert în domeniu și să câștigi încrederea clienților tăi. 

Relația cu clienții

Relația cu clienții tăi este piesa centrală a strategiei tale de branding. Construiește relații solide cu aceștia. Fii  atent la nevoile și preferințele lor și oferă soluții personalizate. Oferind servicii excelente te asiguri că clienții te vor recomanda altor persoane.

Networking personal

Participă la evenimente locale sau seminarii pentru a te face cunoscut în comunitatea locală. Distribuie la aceste evenimente materiale promoționale, cum ar fi pliante sau cărți de vizită, pentru a-ți promova brandul.

Recenzii pozitive de la clienți mulțumiți

Obține recenzii pozitive de la clienți mulțumiți și prezentă-le pe profilul tău personal de pe rețelele de socializare. O reputație bună este esențială în industria imobiliară.

Clienții mulțumiți vor fi mai dispuși să te recomande altor persoane, ceea ce îți poate aduce mai mulți clienți noi.

Studiu de caz – Dragoș Tarța – cel mai performant broker Blitz în 2022. 

În 2022, anul în care a ajuns brokerul #1 pe rețeaua Blitz a fost și anul în care Dragoș a conștientizat importanța brandului personal în imobiliare. 

Brandul personal i-a adus foarte multe recomandări, peste 60% din clienții cu care colaborează sunt clienți veniți din recomandări.

Dragoș a investit în imaginea din online, are și o pagină personală pe Facebook pe care o poți urmări AICI.  

Pentru a-și construi un brand puternic, Dragoș și-a dedicat timp pentru educație, networking, prezență online, crearea de conținut video, și și-a stabilit obiective SMART. 

La început de an și-a stabilit un set de obiective personale:

  • 50.000 euro comision din intermedieri/trimestru 
  • Investiție personală în imobiliare
  • Locul 1 pe toată structura BLITZ 
  • Construirea brandului personal în mediul online 

În mare parte, și-a atins aceste obiective, iar una din principalele sale motivatii este să rămână în topul agenților din companie.

A asistat peste 20 de colegi din toată țara la vizionări și prospectări. A participat într-o delegație pentru unul din birourile noi deschise în țară, pentru a oferi training și suport colegilor noi de acolo. 

De asemenea, a participat la evenimente precum  ”Imobiliare Hub” organizat de Imobilaire.ro la Cluj-Napoca. Zilnic intră în ședințele de training oferite de Blitz prin programul de training Blitz Camp. În anul 2022 a participat la peste 15 training-uri oferite de Blitz, susținute de trainerii BLITZ. 

Totodată și-a pus în aplicare și toate cunoștințele pe care le-a acumulat de la trainingurile de NLP, în 2022 a participat la 2 astfel de cursuri, organizate de Horia Radu. 

În concluzie, consistența și persistența sunt ingredientul secret al agenților de succes. Asigură-te că brandul tău personal este consistent în toate aspectele. De la mesaje la serviciile oferite, menține o imagine unitară. 

Dacă crează confuzie în rândul urmăritorilor tăi, renunță la mesajele prea personale care nu au legătură cu activitatea ta profesională. 

Crearea unui brand personal ca broker imobiliar necesită timp și efort, dar poate fi un instrument puternic pentru a-ți crește palmaresul de tranzacții încheiate cu succes și de a atrage clienți loiali.