Comunicat de presă: Succesul francizelor Blitz în orașele mici: Cifre impresionante și modele de reușită

Împărtășește prietenilor tăi noutăți din imobiliare!

În 2023 agenția imobiliară Blitz și-a dublat prezența și echipele de vânzări în orașele în care exista deja un birou sau o franciză Blitz. Blitz este prezent la momentul actual în 22 de orașe din țară, cu 16 francize și 11 birouri locale, oferind  servicii imobiliare profesioniste la nivel național.

Blitz a încheiat anul 2023 cu o cifră de vânzări de aproximativ 9,3 milioane de euro pe tot grupul, dintre care francizele Blitz au generat o cifră de afaceri notabilă de aproape 2 milioane de euro.

În prezent, Blitz are francize în orașe mari precum Bucuresti (2x), Craiova, Timișoara, și Iași. Începând cu 2022 a deschis francize în orașe medii precum Alba Iulia, Bistrița (2x), Târgu Jiu,  Satu Mare, Bacău (2x), Buzău, Oradea, Dej și Zalău. 

Și nu se oprește aici. Numai de la începutul anului 2024 BLITZ a deschis alte 4 francize noi. 

Până la finele lui 2025, obiectivul lui Cătălin Priscorniță este să ajungă la o rețea de peste 50 de francize și 20 de birouri proprii, în peste 50 de orașe din România, precum și să-și dezvolte forța de vânzări, de la 350 la 1.000 de brokeri.

Contextul economic de piață este favorabil pentru extindere și în 2024, în opinia CEO-ul companiei, Cătălin Priscorniță, care s-a arătat mulțumit de rezultatele financiare ale companiei sale pe 2023, ”cel mai bun al companiei, în care francizele au obținut o cifră de afaceri de aproape 2 mil. de Euro”. 

Pentru extinderea viitoare, Blitz țintește, în continuare, orașele mari din România, precum și orașele mici, care depășesc 30 de mii de locuitori, unde există un potențial de business.

Managerii celor mai de succes francize au deschis francize în noi orașe

Pentru dezvoltarea rețelei de francize Blitz, în prezent 16 la număr, compania imobiliară Blitz a cooptat antreprenori care și-au dorit să-și diversifice portofoliul de business-uri, precum și foști manageri de corporații care și-au dorit un parcurs clar în primii doi ani de dezvoltare a afacerii. 

Cei care însă au excelat cu primul lor business sub umbrela BLITZ au deschis și a doua franciză într-un alt oraș apropiat, acesta fiind cazul managerului de franciză din Craiova Anamaria Cruceru care a dat tonul cu a doua franciză la Târgu Jiu, al managerului de la Bistrița, Darius Salaci, care a deschis o nouă franciză și la Dej și al partenerilor de business din Satu Mare, Aurel Marița și Daniel Dron, care au lansat o franciză nouă la Oradea! 

Primul succes i-a determinat să deschidă și al doilea business sub brandul BLITZ, având deja experiența necesară în formarea echipelor de vânzări și promovarea agenției pe plan local. 

În toate aceste decizii de extindere și deschidere în noi orașe, a contat sistemul de suport BLITZ, care oferă toate resursele de care agențiile locale au nevoie pentru dezvoltare, de la contracte digitale și sisteme informatice la lead-uri și clienți interesați să cumpere sau să vândă proprietăți imobiliare. 

Ce aduce BLITZ în orășelele mici sunt bunele practici în imobiliare dezvoltate în cele peste 70 de mii de tranzacții pe care le-au încheiat brokerii BLITZ de-a lungul celor 14 ani de existență a companiei.

Aceste bune practici imobiliare sunt predate în programele de training Blitz, sunt încorporate în pachetele de servicii pentru clienți, și puse în aplicare de brokerii BLITZ, specializați pe tipuri de tranzacții și bine instruiți cu privire la standardele de etică BLITZ.   

Rezultatele promițătoare ale francizelor BLITZ setează un model de reușită pentru toți antreprenorii care semnează un parteneriat cu BLITZ și care își doresc cifre mari de afaceri, din primul an. 

Francizele Blitz au înregistrat, până în prezent, cifre de afaceri de la o sută de mii de Euro în sus încă din primul an, iar cele care au deja un an vechime sau mai mult au marcat cifre de afaceri de aproape un milion de Euro. 

Cine este BLITZ?

BLITZ este o companie antreprenorială, românească, de real estate care de 14 ani  își îndeplinește misiunea de a face din nevoile locative ale oamenilor, o prioritate, prin livrarea de servicii de consiliere imobiliară de cea mai înaltă calitate, din poziția de lider de autoritate în piața imobiliară, locală, și în curs de extindere națională, în toate centrele urbane din țară.  

Din 2020, BLITZ și-a extins modelul de business la scară națională printr-un mix de birouri proprii și agenții în sistem franciză. În 2023, BLITZ, cu o prezență în peste 30 de locații și-a crescut cifra de vânzări pe întreaga rețea de birouri locale și francize Blitz la 9,3 milioane de euro, cu 48% față de 2022, când a înregistrat o cifră de vânzări de 6,28 Mil. Euro. 

În 2022, BLITZ și-a crescut cifra de vânzări pe întreaga rețea de birouri locale și francize Blitz cu +36,22% față de anul 2021, de la 4,61 mil. Euro, la 6,28 mil. Euro.